ייעוץ עסקי
מאמרים ותכנים בנושא ייעוץ עסקי
29
אוג
עסק משפחתי – צרה צרורה או מכרה זהב?
ובכן, כמו כל דבר בחיים יש פה כל כך הרבה משתנים שמתערבים ומשפיעים.
עסק משפחתי, יכול...
15
אוג
קורס ניהול
קורסי ניהול מהווים אמצעי להעלאת המודעות לנושאי ניהול ומנהיגות ואופן השפעתם על תוצאות בשטח. פעמים רבות בקורסי ניהול הננו נחשפים...
14
אוג
ליווי אישי למנהלים
ליווי אישי למנהלים מהווה חלון זמן לחשיבה ומראה לדרך בה הולך המנהל. כאשר אנו מבצעים תהליכי ליווי אישי אנו מתמקדים...
15
יונ
שותפים למשבר – קיצוץ בעלויות
העובדים שותפים למשבר – וגם לפתרון
11:03 | 05.12.2008 מאת עידו סולומון (לכתבה המקורית בדה...
15
יונ
איך לשמר את הכוכבים שלך בארגון?
האם לכוכבים שלך יש סיבה להישאר?מאת אן פילדכתבה מתוך הארץ דה מרקר, 2008
כדי להשאיר...
15
יונ
כשהתפקיד מגדיר אותך – אתה בצרה
"כשהתפקיד מגדיר אותך – אתה בצרה" הלקחים מפרשות טופז ופנאן: "מנהל עלול להתמכר להילה – אם הוא לא...
15
יונ
שירות יוזם
סיטואציות שונות בשירות מאפשרות לנו הזדמנויות רבות להרחבת סל המוצרים והשירותים של לקוחותינו. הבסיס לשירות יוזם, הוא כשמו...
15
יונ
ניהול יעדים וביצועים
השורה התחתונה היא דוח המאזן השנתי, אך אל השורה הזו אנו מגיעים אחרי 365 ימים, שהם 8760 שעות, שהם 525,600...
15
יונ
ניהול ישיבות צוות
ישיבות צוות הינו זמן ניהולי קריטי אשר בו מועברים מסרים חשובים ורבים על ידי המנהל.
ישיבת הצוות הינה אחד מהמקומות בהם...
15
יונ
מהי אמנת שירות – (SLA)?
"צריך להשקות נכון כדי להצמיח פרחים" (אלינור שרגאי)
אמנת שירות (SLA= Service Level Agreement) הינה מעין חוזה בין ארגונים נותני שירות...
15
יונ
הדרכות שירות
הדרכות שירות בחברת שאיה הינן הדרכות המותאמות באופן אישי לצרכי הארגון ומבוססות על הבניית תהליכים מוגדרים במתן השירות. הננו מאמינים...
15
יונ
תהליכי שירות
אמצעי ראשוני וחשוב ביצירת חווית שירות ללקוחותינו מבוסס על תהליכי השירות המוגדרים בארגון. כאשר ישנם תהליכים מוגדרים וברורים הרבה יותר...