"דוגמא אישית היא לא מקור ההשפעה העיקרי על אחרים – היא המקור הבלעדי."
(אלברט שוויצר)
כיום גם מחלקות היבואן מבינות כי על מנת לייצר שינוי – עליהן להתחיל פנימה. מחלקות היבואן הן הסמן הימני עבור מרכזי השירות והמכירה של הרשת, ופעמים רבות מהוות כיחידות תמך שתפקודן משפיע לחיוב או לשלילה על ביצועי השטח. העיניים תמיד נשואות אל על – והדוגמא האישית כמובן נדרשת כשלב ראשוני.
מחלקות היבואן השונות מהוות מעין מיקרוקוסמוס עבור הרשת. האם מתנהלים תהליכים מסודרים? האם ישנם תהליכי מעקב ובקרה? האם חלוקת התפקידים והסמכויות בתוך המחלקות הינו ברור ומסודר? כיצד מתקשרות ביניהן המחלקות השונות? האם מחלקת השירות מנהלת תקשורת אפקטיבית עם המחלקה הטכנית? האם אנחנו יודעים לעבוד כצוות בתוך כל אחת מהמחלקות?
כל אלו הן שאלות חשובות. התכנסות סביב הנושאים הללו יכול בהחלט לייצר שיפור והעלאת האפקטיביות עבור הרשת כולה – בבית היבואן ובסוכנויות המורשות הפועלות תחתיו.