מרכז המכירה הוא פן חשוב בייצוג המותג. יכולותיהם של אנשי המכירה לניהול תקשורת אפקטיבית מול הלקוח הינן קריטיות בהשפעתם על תהליך קבלת ההחלטות של הלקוח, ובבחינה האם הבטחת המותג עומדת בעינה? כלומר, האם הפרסומות והערכים שהמותג מתיימר להציג, באים לידי ביטוי בפועל בסופו של דבר בהתנהגות של הנציג שמקבל את פניי? האם זה בא לידי ביטוי בנראות מרכז המכירה? האם ישנה עמידה בהבטחות לאורך התהליך?
בתהליך ליווי של מרכז מכירה הננו נוגעים במספר נושאים עיקריים – זאת כמובן לאחר איתור צורך הלקוח:
- מבנה ארגוני – הגדרת תפקידים ותחומי אחריות
- הגדרה והטמעת תהליך מכירה המותאם לענף הרכב
- הקניית ופיתוח מיומנויות לניהול תקשורת אפקטיבית בתהליך המכירה
- קידום פעילות שיווקית והגדלת מכירות
- הקניית מיומנויות לניהול עובדים במרכז המכירה